Samarbejde

Vi lægger stor vægt på at forældrene trives og er trygge ved at aflevere deres børn i institutionen, derfor prioriterer vi god kommunikation mellem forældre og os.

Vi vil gerne tale med forældre om barnets trivsel og hverdag.  Der vil dog altid være mulighed for at aftale en forældresnak, hvis behovet er der.

Institutionen er tilknyttet Aula, og der kan man som forældre altid skrive til barnets stue. Alle stuer har en mobil telefon, hvor man kan komme i kontakt til stuen.

På Aula vil der også komme beskeder fra stuerne om, hvad børnene har lavet og evt. billeder samt vuggestue sovetider.  Det er også her pædagogisk leder lægger informationer ud til forældre.

Man kan altid kontakte Bakketoppen på telefon nr. 82563180

Bakketoppen har rundvisning tirsdage i lige uger kl. 11.00. Tilmelding til disse er nødvendig på mail: dy7d@kk.dk